EpISod sEDih

smlm aku terasa hati sgt ngan bib bila kitaorg bincangkn soal beli umah..camne aku tak terasa hati bile dier kata bantuan yg aku hulurkn langsung tak mbantu dier..selama ni aku usaha cari umah yg sesuai tuk kitaorang..kol sana sini tanye..round area sepang cari umah then bagitau dier..sekarang ni dier salahkan aku bile dier tak dapat nak cari umah yg sesuai tuk kitaorang..

msg 1

bg la semangat ke..moral support ke..ni trus je serah mcm tu je kat ‘ ‘..semua org mcm tu..kwn2 ke..family ke..sume ske tanya2 je..tp x bg apa2 bantuan pun..

msg 2

sori..’ ‘ bkn mrh ‘ ‘ ..cume rs mcm sorg2 je nk uruskn semu ye..

msg 3

x mbantu tp ‘ ‘ hargai..

p/s: aku sedih sgt skrg ni..😦

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: