kawan kawan ku

di satu pagi..

dalam perut keta satria..dengan isian 3 orang makhluk Allah..

fizal : weiihhh nk bekpes kat ne?..

syril : ntah

fizal : seksyen 7 baru nak?..

syril : tak kisah

aku masih melayan perasaan dan tak menghiraukan langsung perbualan antara kedua-dua makhluk tu..

fizal : aku rase cam kita ber2 je la ril dlm keta ni??? org kat belakang tu xde sore kot

syril : sekilas ikan di lautan aku tau jantan betina..ni lg minah sorang ni..masalah la tu

fizal : boy dier wat hal la tu..ahahhahah :)

aku : weiihhh sesuka korang je ek😦

fizal : citer la awat muka ko cam umah x ckup simen je ni..ko merajuk ngan aku ker?

aku : mn ade pape..

syril : pastu???

aku : ‘ BIARLAH RAHSIA ‘ ahaaakkksss

aku respek kat 2 org kawan aku ni..very caring tapi tak semua masalah aku leh citer kat diorang..sori bro..biarlah semua ye aku selesaikan sendiri..

p/s: thanks 4 aiscream conetto tu..🙂

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: